sâmbătă, 30 octombrie 2010

Macin, a doua mea dragoste








































































































 Se ştie că munţii Măcin sunt unii dintre cei mai vechi munţi din lume. Poate dragostea mea pentru ei a început în luna de miere (adică o zi de miere), unde mi-am petrecut-o în Macin. Dar un lucru e sigur,  nu măreţia munţilor m-a impresionat şi m-a făcut să îi iubesc, ci culorile , diversitatea stâncilor (bazalt şi granit), a plantelor, insectelor şi liniştea de acolo.  De 12 ani merg în Măcin şi de fiecare dată descopăr ceva nou. De exemplu, în anul acesta, am descoperit o mulţime de paianjeni de diferite culori şi mărimi, care în anii trecuţi parcă nu existau. La cîţi am văzut, bine că nu sufăr de arachnofobie, altfel îi visam noaptea !  Munţii Măcin nu trebuie comparaţi cu alţi munţi. Ei sunt unici, iar cine a fost măcar o data acolo, o să spună la fel !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu