joi, 14 octombrie 2010

Cu leul in brate

         Este uşor să ţii în braţe un leu ? Da,  doar dacă are 4 kg. 



      Acum cîţiva ani am aflat din întîmplare, că la grădină Zoo s-au născut 4 pui de lei. si aveai posibilitatea  să îi ţii în braţe şi să faci poze cu ei. Sceptică nu am crezut aşa ceva. Totuşi curiozitatea a învins şi am nimerit la ora la care puţeau fi vizitaţi. Când i-am văzut ( 4 pui dolofani ), am crezut că visez Credeţi că exagerez? Gîndiţi-va la ce iubiţi cel mai mult, la un actor, sau la un vis aproape ireal, care deodată devine realitate. Ce a-ţi fi simţit ? Eu am uitat de teamă că m-ar fi putut zgîria sau muşca (eram totuşi o străină şi ei nu erau pisoiaşi mititei, ci aveau peste 4 kg. ) Numai bunele maniere m-au făcut să am răbdare până cînd îngrijitoarea mi-a dat în braţe un pui de leu.  Totul a durat prea puţin, asemănător unui vis scurt. În cele două minute, soţul meu încerca să facă cît mai multe fotografii . Trebuia să-l dau înapoi şi nu mai vroiam. O să zâmbiţi poate, dar chiar am avut gîndul să fug cu el acasă. Fericirea pe care am simţit-o era aşa de diferită de ceea ce simţisem pînă atunci.... şi totuşi aşa de scurtă. Tot bunul simţ a fost mai puternic  ( poate şi teamă de gardieni ), şi am înapoiat cu regrete puiul de leu.  Săptămină următoare, cine era prima cu braţele întinse , că să pot repetă acele clipe de fericire ?  Eu.

Un comentariu: